Frisören .

Japp, där har jag vart idag . Har inte klippt mig sedan i Mars !! Så ni kan ju förstå att de behövdes, nästan så att det vart pinsamt att visa håret . Hon klippte iaf 1 1/2 dm men jag har kvar min otroligt snygga utväxt och den ska få vara kvar tills Mars iaf, eller aa när ja nu har tid att färga de . Vi bestämde att jag skulle komma tillbaka i slutet av Januari innan bebisen kommer och klippa det igen så att vi får bort mer av den mörka färgen och sen gången efter det så gör vi dom ljusa slingorna och klipper av det sista mörka . Och sen ska det nog så bra ut igen : ) Nu längtar ja till och med tills dess :P

Nog om det .

Idag ska ja och M på första föräldragrupps mötet . Det ska bli spännande att se va det är för andra folk som är där . Om man känner någon och om jag är den yngsta . Hoppas inte att det bara är massa 40 åringar där :P Haha .

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0