Herregud va tidigt !

Va gör jag uppe  nu ?! Kunde inte somna om när M hade gått till jobbet så det va bara att hämta datan å lägga sig i sängen, å här ligger jag nu . Mamma å bror kommer snart för att hämta den andra bärbara och den extärna hårddisken. Han ska opereras idag och sova kvar på sjukhuset tills på lördag eller söndag för man ska tydligen ha väldigt ont så tar han med sig datan såå kan han ju ligga och kolla på film iaf om han orkar .

Igår va ja på stan och träffade Carro, vilket var ett himla tag sen, vi snackar år sen :S Trevligt Trevligt :D Först fikade vi på Condeco sen blev det lite affärer, men eftersom ingen av oss är direkt rik för tillfället så ögonshoppade vi mest .  Det är så konstigt när man träffar gamla kompisar för även om det var en evighet sedan man såg sist så känns det ändå typ som det var igår, så himla skönt : )

Efter stan åkte jag hem till Mamma för det där ljuspartyt, kanske inte jätte kul men bättre att sitta hemmaoch Uggla tills M kommer hem .Fick med mig mitt lurviga barn hem också :)

Idag ska ja på Hockey och middag med jobbet också :) Vi ska även ha en egen match mor våra leverantörer innan en riktiga matchen men den hoppar jag iår :P


Kommentarer
Postat av: Camilla

har du blogg hannaa?=) kul! och oj vilken stor mage du fått, annat var det när jag åkte!!

nu är jag hemma i trygga sverige igen! vi måste ta o ses snart!!

Puss o kraam

2008-12-04 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0