Julpyssel :)

Igår va ja hos mamma och julpysslade lite, vi gjorde egna julkort . Skitkul men tiden gick grymt snabbt så ja hann typ bara göra 6 stycken . Ska köpa med mig lite mer papper från stan idag hade ja tänkt så jag kan sitta här hemma och göra fler . Mamma och moster har skit mycke saker till att göra kort och jag har typ 4 stämplar och lite papper :P Och en guldfärg Haha . Får nog utöka den samlingen lite . Julafton närmar ju sig !
Hade tänkt göra en egen scrapbook när den lill* har kommit ut med bilder från förlossningen och sådär :) Den lill* har börjat sparka mig soom en galning i revbenen så fort jag inte sitter rakt, vilket är lite jobbigt för hur ofta sitter du rakrygga i soffan ? Men det är värt de :)

Idag är jag i V.30+1 alltså inne i vecka 31 så tiden går ju faktiskt ganska snabbt :) Inte mycke kvar nu ! Är det dags att bli lite nervös snart kanske ? Haha .

Här kommer lite bilder på mina julkort som jag gjorde igår .



Alla korten .

  

Dom små och dom stora .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0