Ljus Party .

Ska hem till Mor min idag igen för hon ska ha något Ljus party, vet inte riktigt vad det är men ja antar att de är någon som kommer dit som ska sälja massa ljus. Massa av mammas kompisar å moster å mormor ska dit iaf så ja kan ju lika gärna också åka dit å fördriva lite tid :)
Lämna mitt barn där igår också när vi pysslade, kändes lite onödigt att ta med henne hem när vi ändå skulle tillbaka dan efter och hon älskar ju att vara hos mamma eftersom deras hus är bra mycke större än våran 2a :P
Hon brydde sig inte alls om att ja gick ifrån henne igår iaf, hon bara låg där och titta :) Känns så himla konstigt att vakna på natten å inte höra hennes kurrande nedanför sängen .



Mitt barn :)
Hon älskar att ligga och sova på skötbordet .


Nu ska ja stoppa i mig lite mat sen hoppa in i duschen och sen bär det förmodligen av in till stan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för idag. Hade supertrevligt!

2008-12-03 @ 18:48:46
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0