M Födelsedag .

Japp idag fyller älsklingen år. Men det är ju en vanlig måndag så de händer inget speciellt här hemma. Han fick sin present av mig i morse å så får det bli släktkalas till helgen. Får väl ha middagen klar tills han kommer hem från fotbollen och så får vi hitta på nått en annan dag .

Har precis räknat ut att jag bara har 5 dagar kvar att jobba :D Känns lite konstigt men det ska bli jäkligt skönt att inte behöva åka till jobbet varje dag .
Ja längtar som en tok tills bebisen kommer ! Vill bara att det ska vara Februari nu :)

Nu ska ja vila lite :P Den lill* tar all min energi, men de gör inget ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

vad sägs om att ses på onsdag kanske?

2008-12-01 @ 14:23:52
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag ska träna 12-13...så efter det när ja har duschat o så kanske...var?

2008-12-02 @ 15:09:36
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0