Stan .

Idag har jag vart i stan med Camilla, skulle köpa julklappar men nej, ja hittade inget ! Efter ca 4 timmar gav vi upp och det hela slutade med att Camilla bara hade köpt grejer tills sig själv Haha och jag fick i sista stund springa in på HM och köpa en julklapp som visade sig vara i fel storlek så ja måste lämna tillbaka dom imån . Lyckat !
Nu sitter jag här hemma ensam, som vanligt, M är hos nån jobbar kompis och spelar playstation 3, man kan ju tro att jag är tillsammans med en 7åring men men :)

Borde sätta igång med middagen nu och ta tag i disk berget men jag har ingen ork kvar så de får bli om en stund .


Imån bli det förhoppningsvis stan med Carro och sen med lillebror . Och då hoppas jag att jag kommer hem med några julklappar iaf .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0