Tillbaka .

Har inte orkat skriva på sjukt länge känner jag .
Lördagen som skulle bli en rolig dag blev inte alls rolig ! Ja å M var och handlade för kalaset och heöt plötsligt så kunde jag inte se ordentligt på vänster öga, jag såg inget som kom från vänster. Om ja höll M i handen och hade huvudet rakt fram så såg jag inte att han stod brevid mig. Å de va sjukt läskigt ! Och det blev bara värre och värre, och sen kom huvudvärken . Jag sökte på symptomen på google när ja kom hem och då va de symptom för havandeskapsförgiftning så det var bara att ringa upp till förlossningen och den första ja prata med sa att ja skulle komma in direkt på undersökning och den andra sa att jag skulle ta två panodil och gå å lägga mig för det kunde också vara migrän, och blev de inte bättre efter några timmar så skulle ja komma upp .
Men sen började ja se vanligt igen och fick bara en sjuk jäkla huvudvärk, har aldrig haft så ont i huvudet !
Så migrän var de. En himla tur de, har aldrig vart så glad för att få migrän :p haha .
Nää  nu blev de långt och tråkigt men men :P

Idag kl 11 så ska vi till Barnmorskan och lyssna på hjärtat mäta magen och ta blod . Älskar att gå till Barnmorskan :D Känns som att man kommer närmre målet hela tiden !



 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till hos barnmorskan!

2008-12-10 @ 09:46:52
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0