Ensam .

Vi körde M till flygplatsen imorse för att han ska åka till Chile idag och det första jag ser när jag kollar på den där tavlan på Landvetter är att flyget som han ska ta till Amsterdam är inställt ! Ja börja bara skratta som en idiot för att de är så jäkla typiskt ! Ja fick springa fram och tillbaka till olika informations diskar för att kolla vilka vi skulle prata med, och till slut kom vi till KLM och Air France och en otrevlig jävla tjej . Först gick det att fixa sen gick det inte alls och hon fråga varför vi hade bokat så att han skulle mellanlanda i Milano.
Tror hon att vi har valt att han ska ha tre mellan landningar ? Han hade ju självklart hellst åkt direkt från Landvetter till Santiago .
Men, efter över 2 timmar så fixa hon på något sätt att han skulle åka till Köpenhamn ist för Amsterdam, hur som hellst så hinner han med flyget till Santiago och det var ju huvudsaken : )

Efter det åkte jag med mormor och bytte däck sen en snabbis till ikea och sen bar det av hemåt, ska snart börja packa några flyttlådor hade ja tänkt, om jag inte somnar i soffan innan .

Nää nu räcker det med text .



Vi i Chile förra året :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0