Jobb Jobb .

Idag började jag jobba kl 06.30 å slutade kl 15.00, kanske inte är en jätte lång dag men det är bra mycke mer än vad jag orkar känner ja. Det var sjukt mycke folk i affären idag också ! Helt galet, ja hann knappt göra någonting, fick springa ner till kassan hela tiden så det kändes ju inte jätte bra att lämna allt till tjejen som börjar efter mig men så fick de bli .

Efter jobbet kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi hem till hans mamma å åt mat sen när vi kom hem så va klockan 5 och det kändes som att den va 10 kanske :S Ja va helt slut ! Å Mauri har precis somnat brevid mig i soffan så ja är nog inte ensam om att vara slut .
Haha undra hur de ska gå när den lill* kommer :P Får vara uppe dygnet runt ;)

Nää nu ska ja nog sätta på en film eller nått, känns ju sådär kul att sitta här helt ensam å kolla på tv men ja ska låta honom sova . Han jobbar å tränar så himla mycke så det förtjänar han.

De får bli ja å Luna ikväll helt enkelt :P Lite Photoshop kanske också .
Va ska ni göra ikväll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0