Läkar besök .

Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig till barnmorskan, eller till en läkare som dom har där som ska kolla lite på min rygg, får se om jag blir sjukskriven en längre tid eller om det bara är att bege sig till jobbet igen .
Har fortfarande inte fått besked om min havandeskapspenning som jag verkligen hoppas att jag får för ja vet fan inte hur jag ska orka jobba den sista tiden . Men de är väl bara att vänta och se, nekar dom så kommer jag telefontracka dom ;P

Idag är jag iaf i v.27+2 så de är ju inte jätte långt kvar . Hade tänkt ta en tripp till backaplan efter läkaren, är trött på att sitta här och bara sakna .

Igår va ja med moster och kusin hos min mamma och åt chockladkaka som jag hade gjort och kolla på förlossningskliniken, alla undrar jämt hur ja kan kolla på det när ja själv snart ska ligga där men jag tycker att det är intressant .

Duschen kallar . Ha en bra dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0