Ledig dag .

Min ända lediga dag denna veckan, känns sjukt skönt att inte behöva tänka på att gå till jobbet . Igår var det exakt 2 veckor kvar tills jag slutar jobba ! LÄNGTAR !
Fick igenom min havandeskapspenning så det är därför jag får sluta jobba 2 månader innan den lill* ska komma . Det ska bli skönt men samtidigt så känns det lite konstigt, vad ska ja göra hemma i 2 månader lixom ? Visst vi flyttar första december å vi ska måla och tapetsera om alla rum men de kanske jag inte änns orkar göra, men de hoppas ja för annars kommer ja säkert bara sitta i soffan å glo på tv å de har ja ingen lust med :P

Förra fredagen va ja på Ullared, köpte lite av det sista till bebisen. Tror att vi har det mesta nu, iaf det som vi kommer behöva ha i början : ) Tror att jag har alldeles för mycke kläder också :S Kommer säkert inte änns kunna använda allt .

Idag när M kommer hem så ska vi iväg och storhandla för nu ekar det i kylen, ska nog skriva en inhandlingslista snart.

Nu blir det frukost :)


Min fotboll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0