Söndag .

Va ett bra tag sedan jag uppdaterade men jag har jobbat som en galning och packat lådor här hemma . Vi har fått en större lägenhet så de blir flytt i december eller början av Januari . Känns tråkigt att flytta för jag trivs så himla bra med den här lägenheten men de kommer att bli för trångt med en liten bebis. Går inte att möblera in sängen i sovrummet och vi har verkligen ingen plats för skötbordet så det blir nog bra så här. Vi fick en fyra på 84 kvm så det är ju egentligen ett rum för mycke men M har bestämt att han ska ha det som spel rum ;) Haha .
Måste inhandla en tvättmaskin också för det finns inte i den nya lägenheten och jag sten vägrar att gå ner i en överfull tvättstuga .

Sitter och planerar för alla rum och hur det ska målas och tapetseras för det behöver vi göra i alla rum, men jag har ju två  månader på mig innan den lill* ska ut så ja hinner nog måla .
Har skrivit upp massa pyssel saker som jag ska göra när ja är hemma .

Nu är det inte långt kvar förrän M åker till Chile, på torsdag ska vi köra honom till flygplatsen och sen är han borta i två hela veckor ! Kommer att kännas helt tomt här hemma utan honom men jag får packa och hålla på så går tiden kanske fortare .

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till ännu en dag på jobbet .

Nu blev det ett tråkigt text inlägg men jag har inga nya bilder . Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0