Hemma .

Nu är jag äntligen hemma efter en ganska kort jobb dag . Hoppas verkligen att min havadeskapspenning går igenom för ja känner redan nu att ja inte orkar jobba mer :S Det är verkligen jätte jobbigt att lyfta massa saker hela tiden och att b öja sig upp och ner, det känns i hela kroppen och jag känner mig som världens mest osmidiga person !
Men jag vet ju att allt kommer vara värt de ! Känns redan värt de bara när ja känner sparkarna :) Blir helt varm i kroppen av dom, det går inte riktigt att beskriva .

Nu ska ja bara ligga i soffan och vila tills det är dags att göra middag, den lill* tar all min energi :)

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken fin mage du har! Lycka till med graviditeten och bebis.

2008-10-14 @ 18:27:27
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0