Målarfärg överallt !

Kläderna, håret, händerna, japp överallt . Till och med katten blev vit :S haha fick kasta ner henne i handfatet och skölja av henne .

Ja håller på att måla skötbordet vitt :) Känner att jag vill börja lite smått, kan inte hålla mig längre, det har stått i sin kartong i 2 månader nu och igår när jag var på panduro så köpte jag schabloner med fjärilar och guld färg och idag så beställde jag vitguldiga knoppar från ljuvating.com som jag ska sätta fast på sidorna av skötbordet för att hänga handdukar och så på .
Ska även köpa ett större schablon avtryck för att sätta på hyllan under men vet inte riktigt vad jag vill ha för motiv ännu . Sen ska jag också köpa två vita lådor att sätta på den hyllan för att ha blöjor och allt annat man måste ha nära .

Igår köpte jag också en overall och två matchande mössor till lill*n, jätte söta :)


Kläderna från HM .



Knopparna som jag har beställt från ljuvating .


Nu ska ja hoppa in i duschen och sen ska ja måla sista lagret på skötbordet och sen bär det av till jobbet till 21.45 och sen blir det kalas .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0