Ny dag .

Idag skulle ja träffa Linnea men det är omöjligt att väcka henne med hemtelefonen för hon hör den inte och mobilen är avstängd så vi får ta det en annan dag då :(

De får bli städning och att vänta på M, fast han är inte hemma förrän vid 4.
kl 6 ikväll är det middag hos mormor, M ska hjälpa henne att få upp några lampor i hennes nya lägenhet så vi passar på att äta där .
I natt har filuren i magen sparkat som en galning, h*n kanske ville att jag skulle vara uppe och röra på mig så h*n kunde sova :) Hoppas att dessa 4 månader går snabbt för ja längtar något enormt !
9 December är förhoppningsvis min sista jobb dag, om jag nu får min havandeskap beviljad men de hoppas ja verkligen för ja känner redan att jag inte orkar mer .

Nä nu blir de att kela lite med Luna å sen börja dammsuga .


Mitt lilla hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0