VIP kväll och lägenhetsvisning .

Japp det är vad som står på schemat idag .
Ska på invigningen av den nya Åhlens som öppnar här i Göteborg imån . Och efter det så blir det att skynda mig till en lägenhetsvisning, så de blir inte en helt tråkig dag !

Imån åker M till Kiel med jobbet så det blir för mig att vara hemma helt själv med katten tills på söndag eftermiddag . Har tagit en extra jobbtid på lördag också för att ha något att göra och för att få in lite extra pengar till Ullared nästa månad :P Längtar Längtar . Har ju bara knappa timmen till Ullared men ändå ska man inte åka med en 2-3 gånger om året får då förstörs själva grejen med att åka dit . Om jag orkar i januari och inte känner mig allt för klumpig så blir det nog en tur till då bara med M för att köpa nya saker till lägenheten och bebisen .

Igår kunde ja inte låta bli att köpa lite mer bebiskläder, vet att jag egentligen inte kommer behöva mer och att man kommer att få så himla mycke men dom va så söta : ) Min mamma kommer bli galen om jag berättar de för henne så de är lika bra att vara tyst, hon tycker inte att de finns nått kvar till dom att köpa om jag hela tiden ska köpa allt .
Men de blir lätt så eftersom att jag inte kan köpa kläder till mig själv eftersom att inget passar så blir det att ja köper till bebisen ist .
Hitta ett par skit snygga jeans på Gina Tricot igår men det är ju bara att inse att jag inte kan ha dom . Hade det bara vart mudd på dom och ingen jäkla dragkedja och knapp så hade det vart perfekt men icke sa nicke de går inte :(
Tycker att utbudet av mammakläder, och speciellt snygga stuprörsjeans är värdelöst ! Det finns verkligen ingenting ! Jag köpte ett par från POP för någa månader sen men det känns som att jag bor i dom, antingen så blir det dom, leggins eller tights och det känns inte alls kul . fundera på om man kan köpa ett par vanliga jeans och sen själv sy på en mudd .

Jaja nu blir de en tidig frukost !

Det går ju inte att lägga in bilder :S Får ta det lite senare då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0