Första inlägget .

Älskar att läsa bloggar, och känner att nu är det dags att ja börjar skriva min egna . Innan har det inte känts som jag har haft något intressant att skriva men nu har jag faktiskt det :)

Hanna heter jag och bor med min Älskling i Göteborg. Vi väntar vårt första barn i februari och är överlyckliga båda två . Känns som ja inte riktigt har förstått de än, lilla jag ska ha ett barn ! Längtar något enormt .

Jag har tänkt blogga om min vardag, min graviditet och mitt nya intresse, bebis och barn saker :) Det finns ju hur mycket som hellst ! Vi har redan köpt ganska mycket till bebisen och jag har tänkt visa bilder på våra inköp och vad ja skulle vilja köpa .

Nu blir det middag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0