24 Dagar :)

Inte för att jag tror att h*n kommer titta ut just den 9 Februari men de är iaf något att gå för :) Min mamma är i Thailand från 25 januari till 9 Februari och Ms föräldrar är i Chile från och med måndag så antagligen så är ingen förutom pappa hemma . Men de känns samtidigt väldigt skönt för ja vill inte ha någon som sitter uppe på sjukhuset och väntar på att jag ska klämma ut de lilla miraklet, skulle bara bli galet stressad !  M ska ju självklart vara med så jag har någon att dra å slita i, och bli arg på :P För det är ju faktiskt hans "fel" att jag ligger där :P

Idag har jag inga direkta planer, hade tänkt dammsuga och tvätta golven i hela lägenheten eftersom att målarna har vart här  i 2 dagar nu och fixat de sista rummet. Och det har ju resulterat i att det ligger slipdamm och annan skit precis överallt och ja håller på å bli galen ! Vill bara att vi ska kunna börja få de iordning . Men just nu har ja verkligen ingen lust att dammsuga, min rygg håller på att döda mig . Samtidigt som jag inte har någon större lust att ligga i soffan hela dagen :(
Mauri ska jobba hela kvällen också och antagligen hela helgen så ja kommer att vara helt ensam, men han gör ju de för våran skull . Tror att de får bli en tur till mamma ikväll och kolla på Lets Dance .

Pappa kommer nog idag iaf och kopplar in tvättmaskinen :D De första ja ska göra är att tvätta alla bebiskläder så det är klart .

Funkar inte att lägga in några bilder nu av nån anledning så de får bli lite senare :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0