Hemma från stan .

Blev en ganska lång tur i stan idag, helt ensam. Ja tycker att de är rätt skönt att gå själv i stan ibland, man kan gå in i vilka affärer man vill, i vilken ordning man vill och titta på vad man vill . Men idag hade ja behövt någon som kunde bära mina påsar för herregud va mycke saker ja köpte :S De va inte riktigt de som va meningen men så blev de . Men ja fick åka hem lite innan ja vart klar för den här jävla "gravid" migränen smög sig på. Eller ögonmigrän som de tydligen heter. Det är nog de ändå "problemet" ja har haft under min graviditet. De börjar med att man börjar se lite dåligt och sen blir de bara värre och värre och till slut så ser man inget som kommer från sidorna bara sakt framifrån och allt är helt suddigt, skit läskigt är det när man är ensam, men ja han hem precis innan de värsta kom. Och efter en stund så kommer världens migrän anfall men idag så han ja ta panodilen i tid så huvudvärken är inte så farlig just nu . Ja hoppas bara att den försvinner snart så ja orkar med ikväll .
Apropå ikväll så får ja nog gå utan M han jobbar fortfarande, och ja vet inte riktigt hur ja ska komma iväg eftersom bil fanskapet är trasigt så de lutar mot att ja får hoppa på bussen och de är inget vidare kul, de blir en bit att gå. Men vi får väl se .

Bilder på shoppningen blir de kanske imån, nu ska ja försöka få i mig lite mat så huvudvärken släpper.

Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år & gravid!

Grattis till din bebis och lycka till nu i slutspurten! Jag äter och äter.. tar aldrig stopp! Man får väl passa på nu när man har en anledning att äta mycket;)

2009-01-17 @ 17:44:33
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: emelie

Jätte fiin blogg =) Allt bra ikväll?

2009-01-17 @ 18:24:00
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: alvvs

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-01-17 @ 18:59:37
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år & gravid!

Mm fast man behöver ju inte så mycket mer per portion. Bara det att jag äter så ofta men kanske inte lika stora portioner varje gång. Förut har jag alltid ätit 3 gånger per dag bara och någon frukt som mellan mål. Nu är det ju 3 gånger per dag + mer frukt och morötter. Ibland macka också..xD



Nej jag har inte börjat shoppa, knappt några mammakläder. Syns inte så mkt än ju :). Men har börjat sytt en mössa, tröja och byxor i slöjden bara för att jag inte hade något annat att sy :)

2009-01-18 @ 13:41:37
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din pojkvän är så jävla snygg...!!!

2009-01-18 @ 18:22:18
Postat av: Hanna

Svar anonym: Haha klart han är ;)

2009-01-19 @ 13:05:42
URL: http://thelifeinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0