Inga bilder :/

Har kommit på att det nog inte är bloggens fel att de inte går att lägga upp några bilder, verkar som att de har blivit något konstigt med min data :S Ms mamma har lånat våran andra bärbara och på den finns även mitt photoshop program så ja kan inte göra så mycke annat på denna .
Har börjat att samla lite bilder för att göra ett kollage men får vänta med de tills på söndag då när datan kommer tillbaka .


Får väl bara vänta och se, ska testa att starta om den igen.
Ja har precis vandrat tillbaka till sängen, vi har köpt såna stora kuddar på ikea som jag kan ha bakom ryggen så nu ligger ja här för att se om de blir lite bättre men inte än så länge, har tagit med mig hallonsoda och choklad in också :) Är man gravid så är man ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0