Ny dag .

Igår va ja hos Barnmorskan, alltid lika kul tycker ja :) Min Barnmorska är på semester så ja fick ha en annan idag, de visade sig att det var samma som min mamma hade när hon väntade mina syskon . Hon lyssnade på hjärtljudet som var 134 :) Sen stack hon mig i fingret och tog lite olika prover och allt såg bara bra ut . Sen kände hon hur bebisen låg och h*n låg kvar där h*n gjorde sist :) Ja fick tom känna där nere på huvudet, lite läskigt men nu har ja gjort de också . Efter Barnmorskan så åkte ja hem och packa upp lite och sen kom den där jäkla "gravid migränen" igen så de va bara att trycka i sig 2 panodil och lägga sig i soffan.
Idag har ja vart på mödravårdscentralen igen, fast denna gången var de på föräldragruppen. Inte jätte kul men de känns ändå som att det kan vara bra att gå dit . Nu ska ja snart åka och möta Linnea som har vart bortrest i 2 veckor. Vi ska gå i affärer och titta lite, man får ju passa på så länge man orkar :P
Imån ska ja åka med mamma till IKEA och handla spjälsängen och allt där till :) Längtar som en tok, då kan man äntligen fixa iordning de sista till bebisen .

Ja tycker att h*n kan titta ut snart för min rygg dödar mig ! Kan verken sitta ligga eller stå, allt gör sjukt ont ! Så snälla lilla du, kom ut nu !


Kommentarer
Postat av: jessica

svarar: ja de e klart :D man längtar ngt så enormt.

2009-01-22 @ 16:52:07
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den som väntar på nå gott väntar aldrig förlänge ;)

2009-01-22 @ 17:40:08
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0