Slapp dag .

Blev inget skriveri igår, verken lust eller ork .
Lyckad kväll i Lördags hos Viki och Elin måste säga : ) Alltid lika kul att träffa kompisar som man inte ser så ofta. Så himla kul att se att alla är på så olika stadier i livet.  Igår va en riktig slapp dag. Vi började med att rensa ut garderoben och borra upp hatthyllan och skohyllorna i garderoben. Det är så himla mycke som ska upp men ja vet inte riktigt hur ja  ska ha de och då vill ja inte att vi borrar upp de ifall ja ångrar mig :P Samtidigt som ja vill att allt ska bli klart NU så att det är rent och fint tills bebisen kommer . Men vi får väl se, de fixar sig alltid :)

Idag har ja vart med M på flygplatsen och lämnat hans mamma som ska till Chile och nu har han åkt tillbaka till jobbet och ja sitter här med katten och tittat på tv, kollar datan, äter godis och läser den nya mama tidningen. Det är ju tur att man är tjej så att man kan göra många saker samtidigt ! :D

Men nu ska ja koncentrera mig på tidningen .

21 dagar kvar .


Kommentarer
Postat av: jessica

svarar: tack så mycket :) grattis själv! är 13+3 :) dudå? :D

2009-01-19 @ 16:01:16
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Haha jag kanske överdriver?..xD Brukar göra det.. allt ska vara perfekt liksom :D.



Jo men man ska nog vara tacksam över en liten mage så länge det går:P.



Jo, jag har bara sett mammakläder på H&M.. och det fanns knappt något super fint. Mina vanliga kläder är liksom klänningar från gina tricot eller liknande och luftiga så dom går nog också att använda. Köpte bara på rean lite bas grejer. Letade efter ett par jeans idag, hittade inga :/. Ska kolla det i morgon igen :)



kram!

2009-01-19 @ 18:04:04
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Camilla.

Kul att du skriver mer nu =) Ska tänka på dig när ja ligger på plajjan i Thai=) Uppdatera om hur allt går med förlossning o så. Men ja lär höra av mig när du fått den lill* =)

Kramar

2009-01-19 @ 19:07:18
Postat av: jessica

svarar: ja det är vi. jag längtar tills jag också kommit lite längre. fast jag kan tänka mig att det blir jobbigt ibland :)

2009-01-19 @ 22:05:37
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0