Trååååkigt .

Japp, precis va ja har ! Känns bara som att ja sitter här och gör nada . Pappa har vart här en snabbis för att mäta hur mycke slang de behövs för att sätta iin tvättmaskinen och jag har dammsugit alla rum och även tvättat golven i två men sen la ryggen av så de får vara bra .

Tänkte slänga iväg en beställning till La Redoute om en stund, gladiator sandaler hade ja tänkt mig, väntar ja för länge tar dom antagligen slut så de e lika bra att vara ute i god tid .
Försöker också hitta två bra mjukisdresser som ja kan ha med mig till förlossningen och även glida runt i när den lill* har tittat ut . Tror inte ja kommer känna för jeans dom första dagarna .
Blir de beställning så ska ja försöka visa bilder senare .

Mamma kommer och hämtar mig efter jobbet idag, ska bli skönt att komma här ifrån ett tag. Tar med mig mitt lilla pälshjärta också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0