Slapp dag .

Dagen inleddes med städning, men de varade tyvärr inte så länge :S De blev rensning av våra garderober och rent i kök och sovrum. De får duga för tillfället . Vi är helt slut här hemma, M och Emilio ligger i soffan och sover medans ja sitter här och äter chips :S ingen aning om varför, ja HATAR chips ! Är en popcorn människa . M är hemma från  jobbet denna veckan för han skadade axeln på matchen i söndags så han kan inte använda sin högerarm.
Fick sms för en stund sedan om att mina vita converse har kommit . Hade tänkt gå och hämta dom om en stund när jag har piggnat till lite.

Igår träffade ja Sarah,  vi gick från Wiesel till stan. Över bron och allt! (Är ganska långt för er som inte vet vart wiesel är :) )
Vi va inne på Panduro och köpte lite material för att göra egna armband sen åkte vi och solade. Efter det gick vi hem till mig och satte oss för att fixa våra armband. Vi kanske inte har de bästa temeramentet för att sitta med pilliga saker men resultaten blev vi nöjda med iaf ! Snyggare än dom i affärerna och helt unika :) Efter de bar de av hem till mamma med M och Emilio för middag och Spårlöst på tvn.

Nä nu ska ja gå och fixa Emilios mat innan han vaknar och blir grinig .
Ha en fin dag !



Mina Älsklingar .

Kommentarer
Postat av: Caroline

Blir alltid lika glad när du har bloggat :) Dom är så fina, dina prinsar. När får ja träffa dig o den lille prinsen igen? Fika på stan nån dag? Eller ville du shoppa o ha nån som passar sötnosen när du provar? ja är frivillig :D Nu vill ja se bilder på armbanden. Kramar

2009-03-24 @ 21:49:16
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sorry, jag kan inte imorgon. Jobbar nämligen då. Så vi får bestämma någon dag nästa vecka istället...Vilken skulle passa dig? Kram

2009-03-26 @ 08:42:53
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0